Catering dla uczniów – szkoła muzyczna

Po uzyskaniu zgody dyrekcji od dnia 25 stycznia wznawiamy dostarczanie obiadów do szkoły muzycznej.
Z osobami które mają nie wykorzystane obiady z listopada skontaktujemy się telefonicznie w dniach 19-20 stycznia, lub prosimy o kontakt pod nr 881700688

Menu

Menu na  następny tydzień publikowane będzie w każdą niedzielę . Menu dotyczy diety standardowej. W przypadku innych diet dania będą modyfikowane do ich wymagań.

TydzieńPoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
14.06 do 18.06Gulasz z kurczaka z warzywami/ ryżMix pierogowy Schab w sosie/ ziemniaki/ surówkaKotlet drobiowy/ ziemniaki/ surówkaNaleśniki na słodko

Jak dokonać zakupu ?

  1. Przez internet  –  skorzystaj z opcji poniżej – w pole uwagi podaj Imię i Nazwisko dziecka oraz klasę

2.
3. W restauracji Stara Łaźnia w  godzinach jej otwarcia tj. Środa – Niedziela od godziny 12 do 20
4. Kontakt telefoniczny – 535525114 lub 881700688
5. Kontakt mailowy restauracja@laznia.tarnow.pl

Uwaga BARDZO WAŻNE ! – w przypadku gdy twoje dziecko stosuje jakąś dietę wybierz odpowiednią – jeśli tej diety nie ma na liście wybierz opcje „inna” a następnie w uwagach opisz wszystko lub skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 535525114 lub 881700688
Jeśli dziecko jest uczulone na jakieś produkty koniecznie nas o tym poinformuj

Regulamin

  1. Obiad będzie dostarczany do szkoły w godzinach ustalonych z dyrekcją szkoły
  2. Posiłki będą dostarczone w jednorazowych zgrzewanych opakowaniach, a sztućce sterylnie pakowane.
  3. Zamówienia dokonuje się na pełny miesiąc z góry
  4. W przypadku nieobecności dziecka w szkole należy zgłosić jego nieobecność najpóźniej do godziny 7.30  pierwszego dnia nieobecności. Zgłoszenie dokonane po godzinie 7.30 będzie skuteczne od dnia następnego. Zgłoszenia należy dokonać wyłącznie drogą internetową pod adresem http://laznia.tarnow.pl/klon/nieobecnosc/.
  5. Zgłoszone w terminie nieobecności spowoduje przeniesienie niewykorzystanych posiłków na miesiąc następny. Wyjątkiem jest miesiąc czerwiec, w tym przypadku za niewykorzystane posiłki dokonany zostanie zwrot pieniędzy.
  6. W przypadku zamknięcia szkoły z powodu COVID19 – wykupione posiłki zostaną zrealizowane po otwarciu szkoły lub mogą być dostarczane indywidualnie do domu na terenie miasta Tarnowa.
  7. Rodzic przy zakupie ma obowiązek zgłosić ewentualne uczulenia dziecka, które mogą mieć wpływ na jego zdrowie i bezpieczeństwo
  8. W przypadku pytań jesteśmy dostępni w godzinach od 8 do 17 pod numerami telefonu 535525114 881700688